Privatumo politika

UAB „Olpha” bendroji asmens duomenų tvarkymo privatumo politika taikoma asmens duomenims, kuriuos UAB „Olpha” (toliau – Mes arba Bendrovė) tvarko apie fizinius asmenis, kurie kreipiasi, bendradarbiauja ar kitaip sąveikauja su mumis pagal mūsų vykdomą komercinę veiklą. Jos tikslas – suteikti vertingos informacijos apie tai, kokius asmens duomenis renkame ir kaip juos naudojame, taip pat informuoti asmenis apie jų teises, susijusias su asmens duomenų tvarkymu, taip užtikrinant sąžiningą, teisėtą ir skaidrų asmens duomenų tvarkymą Bendrovėje.

Tvarkomų asmens duomenų apimtis, tikslas, teisinis pagrindas ir kiti su tvarkymu susiję klausimai tiesiogiai priklauso nuo mūsų sąveikos ar bendradarbiavimo pobūdžio. Daugiau informacijos apie mūsų atliekamą asmens duomenų tvarkymą, jo tikslą ir teisinį pagrindą galite rasti Privatumo politikos 3 skyriuje, pasirinkę jums aktualią kategoriją:

Kas atsakingas už asmens duomenų tvarkymą

Už šioje privatumo politikoje aprašytą asmens duomenų tvarkymą atsako UAB „Olpha”, kuri nustato asmens duomenų tvarkymo tikslus ir priemones, taip pat įgyvendina atitinkamus techninius ir organizacinius veiksmus kaip asmens duomenų valdytojas, kad būtų užtikrinta duomenų tvarkymo atitiktis Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (toliau – Reglamentas) reikalavimams.

Administratoriaus kontaktinė informacija:

JSC Olpha
Registered office: 5 Rūpnīcu Street, Olaine, Olaine Municipality, LV-2114;
E-mail address: olpha@olpha.eu
Phone No..+371 67013708

Asmens duomenų pareigūno kontaktinė informacija:

dataprotection@olpha.eu

Kaip ir kokiais tikslais tvarkome jūsų asmens duomenis?

Tikslai, kuriais tvarkome jūsų asmens duomenis, tiesiogiai priklauso nuo mūsų bendradarbiavimo ar sąveikos tipo, pvz:

Prašome atsižvelgti į tai, kad tuo atveju, jei bendradarbiaujame ar sąveikaujame keliais statusais, asmens duomenys tvarkomi pagal kiekvieną tokį statusą, pavyzdžiui, jei esate bendradarbiavimo partnerio atstovas, kuris vykdo sutarties su Bendrove sudarymą, ir lankotės Bendrovės teritorijoje, asmens duomenys tvarkomi tiek 3.3 punkte nurodyta forma apie bendradarbiavimo partnerio atstovus (dėl sutarties sudarymo ir vykdymo), tiek 3.2 punkte nurodyta forma apie lankytojus (vaizdo stebėjimas ir leidimų režimo užtikrinimas). Norėdami tiksliau išsiaiškinti, kokius asmens duomenis ir kokiais tikslais apie jus tvarkome, įvertinkite formą, kuria bendradarbiaujame, ir susipažinkite su jums aktualiais Privatumo politikos skyriais.

Kandidatų į darbo vietą duomenų tvarkymas

Bendrovė tvarko pretendentų į pareigas asmens duomenis darbuotojų atrankos procesams užtikrinti, siekdama atlikti ir įvertinti pretendentus į pareigas bei atrinkti tinkamus kandidatus darbo teisiniams santykiams užmegzti. Siekiant nustatyti pretendento tinkamumą pareigoms ir atrinkti tinkamiausius kandidatus darbo teisiniams santykiams užmegzti, organizuojami personalo atrankos konkursai, skelbiant laisvą darbo vietą konkrečiai pareigybei, vertinami ir saugomi pretendentų paraiškų dokumentai (pavyzdžiui, motyvacinis laiškas, gyvenimo aprašymas, motyvacinis laiškas), taip pat bendraujama su pretendentais, organizuojami pokalbiai ir gaunami atsiliepimai, jei pretendentas nurodė atsiliepimų teikėją ir jo kontaktinius duomenis.

Bendrovė asmens duomenis iš esmės gauna iš paties pareiškėjo – iš pareiškėjo Bendrovei (arba Bendrovės vardu veikiančiam įdarbinimo paslaugų teikėjui) pateiktų paraiškos dokumentų, pokalbio metu pareiškėjo pateiktos informacijos. Bendrovė visų pirma kviečia pareiškėjus neteikti asmens duomenų, kurie nėra reikalingi prašymui dėl darbo Bendrovėje įvertinti, pavyzdžiui, nuotraukos, informacijos apie amžių informacijos, atskleidžiančios rasinę ar etninę priklausomybę, politines pažiūras, religinius ar filosofinius įsitikinimus ar narystę profesinėse sąjungose, duomenų apie fizinio asmens lytinį gyvenimą ar seksualinę orientaciją, informacijos apie sveikatos būklę.

Vykdant personalo atranką duomenys taip pat gali būti gaunami iš trečiųjų šalių, pavyzdžiui, iš pareiškėjo nurodyto atsiliepimų teikėjo; iš personalo įmonės duomenų bazės, jei pareiškėjas joje yra užsiregistravęs; iš socialinių tinklų, jei pareiškėjas pats viešai paskelbė informaciją.

Apdoroti duomenys

pretendento į pareigas vardas, pavardė, telefono numeris, el. pašto adresas, informacija apie išsilavinimą (išsilavinimą ir kvalifikaciją patvirtinančiuose dokumentuose nurodyta informacija), informacija apie darbo patirtį, įgūdžius, profesines ir asmenines savybes, taip pat kita informacija, kurią pretendentas nurodė paraiškos dokumentuose

(pvz., prašymo laiškas, gyvenimo aprašymas, motyvacinis laiškas), buvusio ar esamo pareiškėjo darbdavio atsiliepimai apie pareiškėją, bendrovės sprendimas ir nuomonė apie pareiškėją, pareiškėjo asmens duomenys, gauti bendraujant su pareiškėju, pokalbio su pareiškėju metu.

Vardas, pavardė, darbovietė, pareigos, kontaktinė informacija – atsiliepimo teikėjo telefono numeris ir (arba) el. pašto adresas, pateiktas atsiliepimas.

Teisinis pagrindas

Duomenų subjekto sutikimas (reglamento 6 straipsnio 1 dalies a punktas) – pareiškėjas pateikia paraišką ir dokumentus dalyvauti personalo atrankos konkurse;

Duomenų valdytojo teisėti interesai (Reglamento 6 straipsnio 1 dalies f punktas) – kandidatų vertinimas, atsiliepimų vertinimas, tinkamų kandidatų atranka darbo santykiams užmegzti, Bendrovės teisėtų interesų apsauga;

tam tikrais teisinio įsipareigojimo laikymosi atvejais (reglamento 6 straipsnio 1 dalies c punktas) – jei norminiai teisės aktai nustato privalomus reikalavimus konkrečiai pozicijai

Perdavimas tvarkytojui ir (arba) trečiosioms šalims

Bendrovė pasitelkia asmens duomenų tvarkytoją, kuris Bendrovės vardu ir pavedimu, remdamasis Bendrovės nurodymais, užtikrina darbo skelbimų paskelbimą savo interneto svetainėje www.cv.lv, kandidatų paraiškų dokumentų priėmimą, saugojimą ir perdavimą Bendrovei.

Jei pareiškėjas nurodė atsiliepimų teikėjo kontaktinius duomenis, kad gautų atsiliepimus, Bendrovė gali perduoti atsiliepimų teikėjui informaciją apie tai, kad atitinkamas pareiškėjas kreipiasi dėl darbo Bendrovėje.

Duomenys gali būti perduodami priežiūros ir teisėsaugos institucijoms, jei gaunamas pagrįstas prašymas arba jei tai būtina siekiant apsaugoti Bendrovės teisinius interesus.

Laikymo trukmė

Duomenys bus saugomi iki įdarbinimo procedūros pabaigos ir 6 mėnesius po įdarbinimo procedūros pabaigos, kad būtų galima įrodyti, jog įdarbinimo procedūra vyko teisingai, atsakyti į pretenzijas ir skundus bei teisiškai išspręsti iškilusius skundus. Asmens duomenys gali būti saugomi ir ilgesnį laiką, jei pateikiamas atitinkamas teisinis pagrindas (duomenų subjekto sutikimas) naudoti surinktus duomenis kituose įdarbinimo konkursuose.

Teritorijos lankytojų duomenų tvarkymas

Leidimų režimo užtikrinimas

Bendrovės gamybinio objekto teritorija yra padidinto pavojaus objektas (toliau – Objektas), kuriame lankosi daug lankytojų. Tam tikros saugumo užtikrinimo priemonės, įskaitant ribotą patekimą į Objektą, numatomos vadovaujantis norminių teisės aktų reikalavimais. Todėl svarbu užtikrinti veiksmingas ir proporcingas priemones, susijusias su saugumu ir galimybe patekti į Objektą, atliekant duomenų tvarkymą toliau nurodytais tikslais:

  1. Neteisėtų asmenų nepriėmimas į Objektą;
  2. Pramoninių nelaimingų atsitikimų prevencija ir nustatymas;
  3. Objekte esančio asmens gyvybiškai svarbių interesų (gyvybės, sveikatos) prevencija;
  4. galimos nusikalstamos veikos prevencija, nustatymas ar užfiksavimas, nusikaltėlio nustatymas;
  5. Asmenų, buvusių objekte tam tikru laikotarpiu, skaičiaus ir tapatybės nustatymas avariniais atvejais.

Siekdami nurodytų tikslų, asmenys gali būti Bendrovės gamybinės teritorijos teritorijoje tik gavę atitinkamą leidimą pagal UAB „Olpha” pravažiavimo režimo reglamentą. Asmens duomenys Bendrovėje tvarkomi išduodant atitinkamus leidimus (vienkartinį arba terminuotą leidimą) ir kontroliuojant, kaip laikomasi nustatyto leidimų režimo – asmens atvykimo į Objekto teritoriją ir išvykimo iš teritorijos. Įvažiuojant į Bendrovės teritoriją ir išvažiuojant iš jos, registruojami automobilių, kertančių praleidimo punktus, valstybiniai numeriai

Apdoroti duomenys

Apie vienkartinio leidimo gavėją: vardas, pavardė, atstovaujamos įmonės pavadinimas, vienkartinio leidimo numeris, lankomos įmonės pavadinimas, informacija apie datą ir laiką, kada asmuo atvyko į Objektą ir išvyko iš Objekto, o jei į Objektą įvažiuojama ir iš jo išvažiuojama transporto priemone – transporto priemonės ženklas ir valstybinis numeris, vienkartinio leidimo numeris, informacija apie datą ir laiką, kada transporto priemonė įvažiavo ir išvažiavo iš Objekto.

Be nurodytų duomenų apie nutraukto leidimo gavėją, tvarkomi šie asmens duomenys: asmens kodas, nuotrauka, pareigos atstovaujamoje įmonėje, nutraukto leidimo galiojimo laikotarpis, stovėjimo aikštelė, kurioje leidžiama statyti transporto priemonę.

Teisinis pagrindas

Bendrovė reikalauja pasų režimo norminiuose teisės aktuose nustatytų pareigų vykdymui ir užduočių, susijusių su viešuoju interesu, vykdymui – Objekto ir jame esančių asmenų saugumo užtikrinimui, gyvybės, sveikatos apsaugai, regioninės nelaimės prevencijai, tam tikros tvarkos Objekte užtikrinimui (taigi, pagrindas išplaukia iš Reglamento 6 straipsnio a punkto c ir e papunkčių).

Perdavimo režimas taip pat yra būtinas siekiant užtikrinti teisėtus duomenų valdytojo ir trečiųjų šalių – Bendrovės ir kitų Objekte teisėtai esančių asmenų – interesus, apsaugoti teises ir nuosavybę nuo nusikalstamos veikos, užtikrinti nustatytą tvarką Objekte (pagrindas yra teisėtas Bendrovės interesas – Reglamento 6 straipsnio 1 dalies f punktas).

Perdavimas tvarkytojui ir (arba) trečiosioms šalims

Saugumo prekybininkas, užtikrinantis Objekto saugumą ir veikiantis Bendrovės vardu ir naudai kaip Bendrovės tvarkytojas.

Prekybininkas, sistemoje tvarkantis ir saugantis duomenis.

Laikymo trukmė

3 (trys) mėnesiai nuo paskutinio apsilankymo dienos. Saugojimo laikotarpis gali būti pratęstas, jei pradedamas tyrimas, o informacija apie leidimą ir jo naudojimą reikalinga tyrimui atlikti ir užbaigti.

Vaizdo stebėjimas siekiant užkirsti kelią grėsmei saugumui ir apsaugoti turtą

Bendrovės teritorijoje ir patalpose vaizdo stebėjimas vykdomas šiais tikslais:

  1. neleisti arba neleisti pasilikti pašaliniams asmenims padidinto pavojaus objekte;
  2. aptikti pramoninę avariją arba užkirsti jai kelią;
  3. užkirsti kelią, užfiksuoti grėsmę teritorijoje esančių asmenų gyvybiniams interesams (gyvybei, sveikatai);
  4. užkirsti kelią neteisėtai veiklai, ją nustatyti ir užfiksuoti, siekiant apsaugoti kitų asmenų turtą arba pavojų jų gyvybei ir sveikatai, taip pat nustatyti pažeidėjo tapatybę;
  5. užtikrinti įrodymus savo teisiniams interesams įgyvendinti.

Bendrovės teritorijoje ir tam tikrose pastato patalpose, pavyzdžiui, salėse, praėjimo kontrolės punkte, įrengtos vaizdo stebėjimo kameros. Įvykių ir ekstremalių situacijų atveju naudojamos prie drabužių pritvirtintos vaizdo kameros. Vaizdo stebėjimas nevykdomas pareigūnų ir (arba) darbuotojų darbo kambariuose, virtuvėse ir (arba) laisvalaikio kambariuose, dušuose, drabužinėse, tualetuose, medicinos punkte ir kitose panašaus pobūdžio patalpose. Vaizdo įrašas daromas be garso įrašo (išskyrus vaizdo kameras, tvirtinamas prie drabužių incidentų ir avarinių situacijų atvejais).

Apdoroti duomenys

Į vaizdo stebėjimo zoną patekusio asmens išvaizda (atvaizdas), elgesys (veikla), buvimo vieta ir laikas

Teisinis pagrindas

Tvarkyti duomenis būtina siekiant atlikti užduotį, vykdomą viešojo intereso labui (Reglamento 6 straipsnio 1 dalies e punktas – padidinto pavojaus ir gyvybės objekto saugumo užtikrinimas, jame esančių asmenų sveikatos apsauga, regioninės avarijos prevencija;

Teisėti duomenų valdytojo interesai (Reglamento 6 straipsnio 1 dalies f punktas) – Bendrovė turi teisėtą interesą apriboti neteisėtų asmenų buvimą padidinto pavojaus objekte, laiku nustatyti ar užkirsti kelią pramoninei avarijai, užkirsti kelią pavojui teritorijoje esančių asmenų gyvybiškai svarbiems interesams (gyvybei, sveikatai), taip pat užkirsti kelią, nustatyti ir užfiksuoti neteisėtą veiklą, susijusią su turto apsauga ar pavojumi kitų asmenų gyvybei ir sveikatai, ir nustatyti pažeidėją, kad jis būtų patrauktas atsakomybėn.

Perdavimas tvarkytojui ir (arba) trečiosioms šalims

Prieigą prie asmens duomenų turi šie duomenų tvarkytojai:

  1. Saugumo prekybininkas, užtikrinantis objekto saugumą, ir
  2. Teikiamos vaizdo stebėjimo sistemos priežiūros ir techninio aptarnavimo paslaugos, kurioms, prižiūrint atsakingam Bendrovės darbuotojui, gali būti suteiktos laikinos prieigos teisės.
  3. Gavus pagrįstą raštišką prašymą, vaizdo stebėjimo sistemos duomenys gali būti teikiami šioms trečiosioms šalims (arba kitiems duomenų valdytojams) – valstybės ir savivaldybių priežiūros institucijoms, kurių kompetencijai priklauso nelaimingų atsitikimų darbe ar nusikalstamų veikų nustatymas, tyrimas ir likvidavimas; draudimo paslaugų teikėjui, kad būtų įgyvendintos teisės aktų nustatytos teisės.

Laikymo trukmė

Iki 30 dienų nuo įrašo padarymo dienos. Saugojimo terminas gali būti pratęstas, jei to reikia pirmiau minėtiems vaizdo stebėjimo tikslams pasiekti, pavyzdžiui, pradėtas tyrimas ir vaizdo stebėjimo įrašas reikalingas kaip įrodymas, kad tyrimas buvo atliktas ir užbaigtas.

Bendradarbiavimo partnerių, jų darbuotojų, kontaktinių asmenų, atstovų ir kitų susijusių asmenų asmens duomenų tvarkymas

  1. Sutartinių įsipareigojimų sudarymas, vykdymas, susirašinėjimas ir priežiūra

Vykdydama komercinę veiklą, Bendrovė turi tvarkyti bendradarbiavimo partnerių, jų darbuotojų, kontaktinių asmenų ir atstovų asmens duomenis, siekdama užtikrinti bendradarbiavimo (pirkimo, tiekimo, paslaugų, autorinės, rangos ir kitokio pobūdžio) sutarties parengimą, sudarymą, kokybišką vykdymą ir valdymą, kad būtų laikomasi norminių teisės aktų reikalavimų, taip pat įgyvendinti su sutartimi susijusius Bendrovės įsipareigojimus ir teisėtus interesus (pavyzdžiui, įsitikinti bendradarbiavimo partnerio ekonominiu saugumu, ar jis nėra susijęs su Bendrovės darbuotojais).

Bendrovės susirašinėjimas elektroniniu paštu yra prižiūrimas, o tam tikrais atvejais skambučiai gali būti įrašomi skambinant Bendrovės telefono numeriais. Duomenys nėra tvarkomi siekiant reguliariai kontroliuoti bendravimo procesus, tačiau duomenys, gauti juos tvarkant, gali būti naudojami, jei Bendrovei kyla pagrįstų įtarimų dėl neetiškos ar neteisėtos veiklos. Tokiu atveju asmens duomenys gali būti perduodami įgaliotiems Bendrovės darbuotojams, teisinių paslaugų teikėjams, taip pat teisėsaugos institucijoms.

Bendrovė asmens duomenis dažniausiai gauna iš bendradarbiavimo partnerio, kai jis, pavyzdžiui, sudarydamas sutartį arba vėliau, vykdydamas sutartį, pateikia Bendrovei savo duomenis arba savo darbuotojo, rangovo ar pareigūno duomenis. Bendrovė asmens duomenis gauna iš Latvijos Respublikos įmonių registro, tikrindama informaciją apie Bendrovės partnerio valdybos narius, taip pat iš valstybės, savivaldybės ir kitų juridinių asmenų, kurie teikia Bendrovei asmens duomenis pagal norminius teisės aktus. Be to, tam tikrais atvejais Bendrovė gali gauti asmens duomenis iš elektroninio pašto stebėjimo sistemos ir (arba) iš telefoninių pokalbių išklotinių

Apdoroti duomenys

Apie bendradarbiavimo partnerį (fizinį asmenį): vardas, pavardė, asmens kodas, pareigos, adresas, telefono ryšio numeris, el. pašto adresas, atsiskaitomosios sąskaitos numeris, parašas, mokėtina suma ir pagrindas;

Apie bendradarbiavimo partnerio atstovą / įgaliotąjį asmenį: vardas, pavardė, asmens kodas (arba gimimo data), pareigos, informacija, pagrindžianti atstovavimą, parašas;

Apie bendradarbiavimo partnerio kontaktinį asmenį ir (arba) darbuotoją: vardas, pavardė, pareigos, telefono numeris, el. pašto adresas;

Kiti asmens duomenys tam tikrais atvejais: el. pašto korespondencijos turinys, telefono skambučio turinys;

Papildomi asmens duomenys, kurių tvarkymas susijęs su sutarties vykdymu, pavyzdžiui, autorinės sutartys – informacija apie autoriaus specialybę, patirtį, prezentacijos medžiagą, prezentacijos vaizdo ir garso įrašas; pirkimo sutartys – informacija apie bendradarbiavimo partnerių (pirkėjų) vairuotojų korteles – transporto priemonės numeris ir paso duomenys išduodant produktą, siekiant nustatyti ir įrodyti, kam išduodamas produktas.

Teisinis pagrindas

Susitarimo su duomenų subjektu sudarymas ir vykdymas (Reglamento 6 straipsnio 1 dalies b punktas), jei susitarimas sudaromas su bendradarbiavimo partneriu, kuris yra fizinis asmuo;

Teisinės prievolės vykdymas (Reglamento 6 straipsnio 1 dalies c punktas), pavyzdžiui, Buhalterinės apskaitos įstatymo reikalavimų, susijusių su pirminių dokumentų rengimu ir saugojimu, vykdymas;

Duomenų valdytojo teisėtų interesų užtikrinimas (Reglamento 6 straipsnio 1 dalies f punktas), Bendrovė turi teisėtą interesą užtikrinti sutarčių sudarymą, vykdymą ir bendradarbiavimą pagal bet kokią sutartį; išlaikyti įrodymus apie įvykusį sandorį savo teisėtų interesų apsaugai; tvarkyti duomenis, kad būtų patogiau organizuoti darbą naudojant sutarčių valdymo sistemą; prieš sudarant sutartį įsitikinti bendradarbiavimo partnerio ekonominiu saugumu ir ar jis nėra susijęs su Bendrovės darbuotojais; užkirsti kelią neetiškai ar neteisėtai veiklai arba ją nustatyti ir užtikrinti įrodymus tokios veiklos tyrimui.

Perdavimas tvarkytojui ir (arba) trečiosioms šalims

Laikymo trukmė

Kol kontaktinė informacija atnaujinama arba kol galioja sutartis, arba kol įvykdomi tam tikri įsipareigojimai (pavyzdžiui, gavus pirkėjo patvirtinimą apie gaminio gavimą, ištrinama informacija apie vairuotoją, kuriam buvo išduotas vežti gaminys). Jei asmens duomenys įtraukti į sutartį, jie bus saugomi visą sutarties galiojimo laikotarpį, taip pat pagal galiojančius ieškinio senaties terminus (nuo 3 iki 10 metų) pasibaigus sutarties galiojimo laikotarpiui, siekiant išsaugoti įrodymus, kad būtų apsaugoti jų teisėti interesai apie vykusį bendradarbiavimą bet kokių pretenzijų atveju, taip pat apskaitos reikalavimams vykdyti. Siekiant įrodyti neetišką ar neteisėtą veiklą, gauta informacija gali būti tvarkoma iki teisinio intereso įgyvendinimo momento.

  1. Bendradarbiavimo partnerių atstovų ir susijusių asmenų identifikavimui ir verslo partnerių patikrinimui

Mes tvarkome asmens duomenis bendradarbiavimo partnerių identifikavimo, tyrimo ir stebėsenos tikslais, siekdami pašalinti Bendrovės dalyvavimą pinigų plovime, terorizmo ir masinio naikinimo finansavime, Latvijos Respublikos tarptautinių sankcijų ir nacionalinių sankcijų įstatymo pažeidimą, vengimą ar bandymą išvengti sankcijų vykdymo, taip pat siekiant užtikrinti Bendrovės veiklos tęstinumą, efektyvų ir savalaikį reputacijos rizikos valdymą (pavyzdžiui, išvengiant mokėjimų ir lėšų įšaldymo dėl Sankcijų dėl pinigų plovimo, terorizmo ir masinio naikinimo finansavimo rizikos, kurią nustatė kredito įstaiga, kurioje Bendrovė atlieka ir gauna mokėjimus). Vykdydami tokį tvarkymą Mes gauname reikiamą informaciją ir dokumentus (klausimynus, deklaracijas, pareiškimus), vykdome bendradarbiavimo partnerių ir susijusių asmenų (savininko, tikrojo savininko, pareigūno, valdybos nario) patikrinimą, taip pat atliekame stebėseną naudodamiesi trečiųjų šalių teikiamais sprendimais.

Apdoroti duomenys

Vardas, pavardė, asmens kodas (jei tokio nėra – gimimo data, mėnuo, metai, asmens tapatybę patvirtinančio dokumento numeris ir išdavimo data, išdavimo šalis ir institucija); pilietybė; įprastinės gyvenamosios vietos šalis;

forma, kuria įgyvendinama kapitalo bendrovės kontrolė (1. per juridinio asmens statusą (jei BO yra tiesioginis savininkas arba tiesiogiai kontroliuoja juridinį asmenį) – kaip akcininkas arba dalininkas; 2. kaip atskiras asmuo, kuris kontroliuoja (jei tikrasis savininkas yra netiesioginis savininkas arba netiesiogiai kontroliuoja kapitalo bendrovę) – įgaliojimo sutarties pagrindu, turtinių teisių pagrindu (pavyzdžiui, jei tikrasis savininkas yra kapitalo bendrovės – juridinio asmens – dalyvio ar akcininko savininkas), per teisinį susitarimą kaip steigėjas, per teisinį susitarimą kaip įgaliotas asmuo, per teisinį susitarimą kaip vadovas arba verslo santykių pagrindu; 3. kita);

Informacija apie asmenį, per kurį vykdoma kontrolė (fizinio asmens vardas, pavardė, asmens kodas, jei asmuo neturi asmens kodo – gimimo data, mėnuo ir metai), kita informacija, gauta iš užpildytų klausimynų, deklaracijų, pareiškimų ar informacijos paieškos ir vykdant stebėseną naudojantis trečiųjų šalių teikiamomis paslaugomis.

Teisinis pagrindas

Duomenų tvarkymas, atliekamas viešojo intereso labui (Reglamento 6 straipsnio 1 dalies e punktas ir tvarkant specialių kategorijų asmens duomenis – Reglamento 9 straipsnio 2 dalies g punktas).

Duomenų valdytojo teisėtų interesų užtikrinimas (Reglamento 6 straipsnio 1 dalies f punktas), Bendrovė turi teisėtą interesą užtikrinti savo veiklos tęstinumą, veiksmingą ir savalaikį reputacijos rizikos valdymą (pavyzdžiui, užkertant kelią mokėjimų ir lėšų įšaldymui dėl sankcijų ar pinigų plovimo bei terorizmo ir ginklų platinimo finansavimo rizikos, kurią nustatytų kredito įstaiga, kurioje Bendrovė atlieka ir gauna mokėjimus).

Perdavimas tvarkytojui ir (arba) trečiosioms šalims

Priežiūros ir mokesčių institucijos, teisėsaugos institucijos – savo funkcijoms atlikti būtinu mastu; auditoriai, finansų ir teisės patarėjai, taip pat kiti paslaugų teikėjai – jei tai būtina pagal teikiamas paslaugas; „Olpha Group” įmonės – pagal tarpusavio paslaugų teikimą; informacinių sistemų ir duomenų bazių teikėjai (pavyzdžiui, komercinių registrų ir sankcijų priežiūros platformų teikėjai, paieškos paslaugų teikėjai).

Laikymo trukmė

Asmens duomenys, surinkti klientų identifikavimo ir tyrimo tikslais, bus saugomi visą sandorių galiojimo laikotarpį, taip pat 5 (penkerius) metus po teisinių santykių nutraukimo.

  1. Bendradarbiavimo partnerių (paslaugų teikėjų) darbuotojų identifikavimui, instruktavimui darbo atlikimo vietoje

Tam tikrais atvejais, kai bendradarbiavimo partnerio teikiama paslauga apima tam tikro pobūdžio darbų atlikimą Bendrovės valdomoje teritorijoje, mums reikės tvarkyti darbų vykdytojo asmens duomenis, atsižvelgiant į Mūsų teisėtus interesus ir užtikrinant aplinkos ir darbo apsaugos srities norminių aktų reikalavimų vykdymą, kad būtų galima vykdyti įvadinius nurodymus darbo apsaugos srityje, instruktažus darbo vietoje, tikslinius instruktažus, priešgaisrinius instruktažus, aplinkos apsaugos instruktažus, taip pat atlikti instruktažus dėl pavojingų darbų atlikimo (gaisro pavojus, po elektros linijomis, darbas su žmonių keltuvais ir pan.).

Apdoroti duomenys

Susipažinimui su instrukcija: vardas, pavardė, asmens kodas, pareigos, įmonės pavadinimas, parašas apie susipažinimą su instrukcija;

Pavedimų dėl pavojingų darbų atlikimo atveju: vardas, pavardė, atliekami darbai, pareigos, įmonės pavadinimas, parašas, darbų atlikimo laikas ir (arba) laikotarpis, priežiūros laikotarpis.

Teisinis pagrindas

teisinės pareigos vykdymas (6 straipsnio 1 dalies c punktas) ir atitinkami Ministrų kabineto nuostatai (Nr. 749 „Mokymo darbo apsaugos klausimais nuostatai”, Nr. 238 „Priešgaisrinės saugos nuostatai” ir kt.);

Duomenų valdytojo teisėtų interesų užtikrinimas (Reglamento 6 straipsnio 1 dalies f punktas) – siekiant užtikrinti 14 001 ISO standarto vykdymą, kad visi darbo vykdytojai būtų informuoti apie aplinkos politiką, aspektus.

Perdavimas tvarkytojui ir (arba) trečiosioms šalims

SLI, SP, SFRS, taip pat kitoms priežiūros ir teisėsaugos institucijoms, jei gaunamas pagrįstas raštiškas prašymas.

Laikymo trukmė

Information about becoming acquainted with instructions: 3 years;
Assignment data: 3 days after completion of works.

Sveikatos priežiūros specialistų duomenų tvarkymas

  1. užtikrinti bendravimą su sveikatos priežiūros specialistais (gydytojais ir vaistininkais) ir jį valdyti.

Bendrovė yra suinteresuota bendrauti su sveikatos priežiūros specialistais (toliau – Specialistai) asmeniškai, skambindama telefonu arba susirašinėdama elektroniniu paštu, individualiai bendraudama su konkrečiu Specialistu. Šio bendravimo metu, siekiant reklamuoti produktus ir skatinti Specialistų švietimą, teikiama informacija apie Bendrovės, taip pat Bendrovės grupės įmonių produktus (įskaitant vartojimą, pakuotę, dozavimą, papildymus, aprašymo pakeitimus, vartojimo instrukcijas); apie Specialistams organizuojamus seminarus ir kitus renginius; apie mokslinius tyrimus, mokslo pasiekimus, naujus metodus farmakologijos srityje; apie galimybes dalyvauti tyrimuose, pateikti profesinę nuomonę; apie kitas Bendrovės ir jos grupės įmonių aktualijas.

Siekdama įgyvendinti pirmiau aprašytą teisinį bendravimo procesą, Bendrovė gauna Specialistų sutikimą ir, naudodamasi trečiosios šalies teikiama informacine sistema, registruoja ir saugo duomenis apie Specialistus, tvarko Specialistų duotus, neduotus ar atšauktus sutikimus, naudojasi informacinės sistemos teikiamomis galimybėmis siųsti pranešimus elektroniniu formatu, taip pat registruoti atliktus pranešimus ir valdymą.

Apdoroti duomenys

Apie sveikatos priežiūros specialistą: vardas, pavardė, el. pašto adresas ir (arba) telefono numeris, adresas (susitikimui dalyvaujant), specialybė, darbo vieta, pareigos, profesinės veiklos šalis, susitikimo data ir (arba) data, sutikimo statusas: „Sutikimas gautas” ir sutikimo gavimo data; „Sutikimas su apribojimais” ir komentaras apie bendravimo formą ar kitą apribojimą, pavyzdžiui, „pageidauja bendrauti tik asmeninių vizitų forma”, „tik el. paštu”, „tik telefonu”; arba „Sutikimas prašomas” arba „Sutikimas atsisakytas / atšauktas” ir sutikimo atšaukimo data.

Teisinis pagrindas

Duomenų subjekto sutikimas (Reglamento 6 straipsnio 1 dalies a punktas) bendrauti (asmeniškai, skambinant telefonu arba susirašinėjant elektroniniu būdu) apie:

Duomenų valdytojo teisėtų interesų užtikrinimas (Reglamento 6 straipsnio 1 dalies f punktas):

  1. pirmą kartą kreipiantis į specialistus ir prašant sutikimo bendrauti – komercinės veiklos kūrimas, analizė ir planavimas; teigiamo bendradarbiavimo ir bendravimo su specialistais skatinimas;
  2. su duomenų tvarkymu sistemoje – teisinio bendravimo proceso įgyvendinimas, sutikimų tvarkymas, bendravimo elektroniniu formatu teikimas ir tvarkymas.

Perdavimas tvarkytojui ir (arba) trečiosioms šalims

Asmens duomenys perduodami duomenų tvarkytojui (Proxima Research s.r.o., Slovakija) – paslaugų teikėjui, kuris užtikrina techninį duomenų saugojimą, tvarkymą sistemoje ir pranešimų siuntimą elektroniniu formatu. Vykdant duomenų saugojimą ir techninį palaikymą, duomenys gali būti perduodami ne ES / EEE šalyse esantiems subtiekėjams, sudarius sutartį, į kurią įtraukiamos Europos Komisijos patvirtintos standartinės duomenų apsaugos sąlygos.

Duomenys gali būti perduodami priežiūros ir teisinės apsaugos institucijoms, jei raštu gaunamas pagrįstas prašymas.

Laikymo trukmė

Kol asmuo neatšaukia savo sutikimo, neišreiškia prašymo nutraukti bendravimą arba neprašo nutraukti asmens duomenų tvarkymo, ištrinti ar sunaikinti tvarkomų asmens duomenų, išskyrus atvejus, kai yra kitas asmens duomenų tvarkymo tikslas ir teisinis pagrindas. Pavyzdžiui, jei asmuo atšaukia savo sutikimą, Bendrovė, remdamasi teisėtais interesais, asmens duomenis saugos dar 5 (penkerius) metus po sutikimo atšaukimo, kad užtikrintų, jog konkretaus asmens nebeprašoma duoti sutikimo, taip pat kad pateiktų duomenų tvarkymo iki sutikimo atšaukimo teisėtumo įrodymus bet kokių pretenzijų ar skundų atveju.

  1. Sveikatos priežiūros specialistų mokymo portalo „Open Olpha” teikimas

Bendrovė sukūrė ir užtikrina sveikatos priežiūros specialistams (toliau – specialistai) skirto mokymo portalo „Open Olpha” (toliau – portalas) veikimą. Registruotiems Portalo naudotojams suteikiama galimybė įsigyti aktualius e. mokymų sistemos kursus ir susipažinti su aktualia informacija apie UAB „Olpha” produktus. Bendrovė atlieka asmens duomenų tvarkymą, siekdama:

  1. užtikrinti galimybę Specialistams teikti paraiškas dalyvauti seminaruose, internetiniuose seminaruose, konferencijose (toliau – Renginiai), dalyvauti pasirinktuose Renginiuose ir gauti sertifikatą, kvalifikacijos kėlimo taškus už dalyvavimą Renginiuose (jei konkrečių Renginių formatas numato tokio sertifikato išdavimą ir kvalifikacijos kėlimo taškų suteikimą) ir kad Bendrovė galėtų patvirtinti Specialisto dalyvavimą Renginiuose;
  2. susisiekti su Specialistais, naudodami Portalo paskyroje esančius ryšių tipus arba el. pašto adresą, telefono numerį, Specialisto nurodytą adresą informacijai pateikti:
  1. apie paskyros veikimą (pavyzdžiui, apie portalo pakeitimus, patobulinimus ir technines problemas);
  2. renginio metu, į kurį specialistas kreipėsi;
  3. kitus aktualius Bendrovės ir jos grupės įmonių renginius ir Bendrovės bei jos grupės įmonių platinamus produktus (įskaitant apie produktų naudojimą, pakuotę, dozavimą, papildymus, aprašymo pakeitimus, naudojimo instrukcijas), taip pat siekiant susitarti dėl galimybės susitikti dėl produktų;
  1. susisiekti su specialistu portalo paskyroje esančiais ryšio būdais arba asmens nurodytu el. pašto adresu, telefono numeriu, adresu, jei tokį ryšį inicijuoja specialistas, siekdamas išspręsti prašymą ar klausimą;
  2. išsaugoti ir analizuoti informaciją apie Specialisto specialybę, darbo vietą, Renginius, į kuriuos jis užsiregistravo arba kuriuose dalyvavo, Bendrovės Specialistui siunčiamą informaciją, kad būtų galima sukurti Specialisto interesus kuo labiau atitinkantį turinį, kurį Bendrovė planuoja pateikti / išsiųsti Specialistui;
  3. išsaugoti ir naudoti informaciją apie Specialisto veiklą Portale, kad būtų užtikrintas Portalo veikimas ir saugumas;
  4. užtikrinti renginių eigos vaizdo ir garso įrašų darymą ir pateikti juos kitiems specialistams mokymo tikslais.

Apdoroti duomenys

Apie sveikatos priežiūros specialistą: Sveikatos priežiūros specialisto vardas, pavardė; elektroninio pašto adresas, telefono numeris; vartotojo prisijungimo prie Portalo vardas ir slaptažodis; informacija apie specialybę; informacija apie darbo vietą; informacija apie Renginius, kuriuose jis dalyvauja, dalyvavo ar planuoja dalyvauti (užsiregistravo); dėl dalyvavimo Renginiuose gauti kvalifikacijos kėlimo taškai; informacija, įtraukta į sveikatos priežiūros specialisto ir Bendrovės bendravimą, vykstantį Portale, Renginių metu ar naudojantis elektroniniu paštu, telefono numeris; Renginių, įskaitant internetinius Renginius, kuriuos Bendrovė planuoja vykdyti, vaizdo ir garso įrašą, kad Renginių eigos įrašas būtų prieinamas kitiems sveikatos priežiūros specialistams švietimo tikslais (todėl gali būti tvarkoma informacija apie sveikatos priežiūros specialisto dalyvavimą Renginiuose, apie užduodamus klausimus, kitus veiksmus Renginių metu; informacija apie sveikatos priežiūros specialisto veiklą Portale (pavyzdžiui, informacija, kada buvo sukurta paskyra, kada įvyko prisijungimas prie paskyros ir atsijungimas nuo paskyros, iš kokio IP adreso naudotasi paskyra, informacija apie tai, kiek laiko praleista Portale).

Teisinis pagrindas

Duomenų valdytojo teisėtų interesų užtikrinimas (Reglamento 6 straipsnio 1 dalies f punktas), Bendrovė turi teisėtų interesų užtikrinti komercinės veiklos vykdymą; užtikrinti specialistų mokymosi galimybes; plėtoti, analizuoti ir planuoti Bendrovės komercinę veiklą; reklamuoti Bendrovės ir jos grupės įmonių įvaizdį, produktus ir renginius specialistams; gauti informaciją iš Specialistų apie Bendrovės, jos grupės įmonių produktus, kad prireikus būtų galima juos tobulinti, keisti; užmegzti pozityvų bendradarbiavimą ir bendravimą su Specialistais; valdyti teisinę ir kitokio pobūdžio riziką (pavyzdžiui, riziką informacijos saugumo srityje).

Duomenų subjekto sutikimas (Reglamento 6 straipsnio 1 dalies a punktas) susisiekti su specialistu el. paštu, telefonu arba atvykti nurodytu adresu asmeniškai ir suteikti informaciją apie kitus aktualius Bendrovės ir jos grupės įmonių renginius bei Bendrovės ir jos grupės įmonių platinamus produktus (įskaitant produktų naudojimą, pakuotes, dozavimą, papildymus, aprašymo pakeitimus, naudojimo instrukcijas).

Perdavimas tvarkytojui ir (arba) trečiosioms šalims

Asmens duomenys perduodami duomenų tvarkytojui siekiant užtikrinti asmens duomenų saugojimą, Bendrovės nustatytos informacijos siuntimą Bendrovės nustatytam gavėjui. Duomenys gali būti perduodami už ES/EEE ribų, sudarius sutartį, kurioje yra Europos Komisijos patvirtintos standartinės duomenų apsaugos sąlygos.

Duomenys gali būti perduodami priežiūros ir teisinės apsaugos institucijoms, jei raštu gaunamas pagrįstas prašymas.

Specialistų mokymo tikslais įvykių įrašai gali būti patalpinti Bendrovės interneto svetainėje arba Bendrovės bendradarbiavimo partnerio (įskaitant kitą duomenų valdytoją) interneto svetainėje.

Laikymo trukmė

tol, kol Portalo naudotojas yra aktyvus, taip pat dar 5 (penkerius) metus nuo tos dienos, kai veikla nutraukiama. Jei duomenys tvarkomi remiantis duomenų subjekto duotu sutikimu, duomenys saugomi visą sutikimo galiojimo laikotarpį, taip pat 5 (penkerius) metus po sutikimo atšaukimo, siekiant užtikrinti, kad konkretaus asmens nebeprašoma duoti sutikimo, taip pat siekiant pateikti duomenų tvarkymo teisinės eigos iki sutikimo atšaukimo įrodymus bet kokių pretenzijų ar skundų atveju.

Įrašai apie renginius gali būti saugomi ir prieinami specialistams tol, kol pagal renginius pateikta mokomoji informacija tampa nebereikalinga. Bendrovė reguliariai vertina Renginių įrašo aktualumą.

  1. Šalutinio poveikio ataskaitoje pateiktos informacijos apdorojimas

Paciento pateiktoje šalutinio vaisto poveikio ataskaitoje gali būti nurodyti sveikatos priežiūros specialisto asmens duomenys arba tokią ataskaitą gali pateikti sveikatos priežiūros specialistas. Daugiau apie asmens duomenų tvarkymą, kurį Bendrovė atlieka gavusi šalutinio vaisto poveikio ataskaitą, skaitykite šios privatumo politikos 3.5 punkte.

Vaistų šalutinio poveikio ataskaitos pateikėjų asmens duomenų tvarkymas arba informacija, nurodyta vaistų šalutinio poveikio ataskaitoje

Bendrovė tvarko asmens duomenis, įtrauktus į vaistų šalutinio poveikio ataskaitą (toliau – Ataskaita), siekdama vykdyti norminiuose teisės aktuose Bendrovei nustatytas pareigas – gauti, rinkti, analizuoti ir nagrinėti informaciją apie pastebėtą vaistų šalutinį poveikį. Vykdydama šias pareigas, Bendrovė vertina Ataskaitą, analizuoja joje pateiktą informaciją, esant poreikiui susisiekia su Ataskaitos teikėju arba, jei pacientas davė sutikimą, susisiekia su paciento gydytoju, siekdama gauti papildomos informacijos. Pranešimai apie šalutinį vaistų poveikį gali būti gaunami ir telefoninio pokalbio metu, atitinkamai daromos telefoninių pokalbių išklotinės ir, jei pranešimas pateikiamas telefonu, perklausomas balso garso įrašas, siekiant tinkamai užtikrinti gauto Pranešimo užfiksavimą, informacijos įvertinimą ir įrodymų apie gautą Pranešimą išsaugojimą. Visa gauta ir apdorota informacija reikalinga tam, kad padėtų sumažinti ir pašalinti galimą riziką, susijusią su vaistinių preparatų vartojimu, taip pat skatinti saugų vaistinių preparatų vartojimą.

Bendrovė pradeda tvarkyti asmens duomenis, kai pateikiama Ataskaita. Paciento pateiktoje Ataskaitoje gali būti nurodyti sveikatos priežiūros specialisto asmens duomenys. Ataskaitą taip pat gali pateikti pats pacientas, jo atstovas (pavyzdžiui, advokatas arba vaiko tėvai) arba sveikatos priežiūros specialistas. Jei Ataskaitą pateikia paciento atstovas, šis asmuo prisiima visą atsakomybę ir užtikrina, kad pagal Reglamentą jis turi teisę pateikti Bendrovei paciento asmens duomenis, taip pat paciento vardu duoti leidimą Bendrovei susisiekti su paciento gydytoju, o atstovas privalo suteikti pacientui šioje privatumo politikoje nurodytą informaciją, susijusią su atliekamu asmens duomenų tvarkymu.

Bendrovė atlieka gautų asmens duomenų pseudonimizaciją, tačiau asmens duomenų pateikimas, įtraukiant juos į Ataskaitą, yra būtinas tam, kad prireikus Bendrovė galėtų gauti papildomos informacijos apie Ataskaitoje aprašytą situaciją ir kad Bendrovė galėtų nustatyti, ar kelios ataskaitos yra susijusios su tuo pačiu atveju, ar su keliais vaistų sukelto šalutinio poveikio atvejais. Rekomenduojame pateikti tik Ataskaitos formoje prašomą informaciją, laikantis Ataskaitos formoje pateiktų nurodymų.

Apdoroti duomenys

Apie pacientą:

  1. inicialai arba vardas, pavardė;
  2. kontaktinė informacija – telefono numeris, el. pašto adresas;
  3. informaciją apie lytį, amžių, svorį;
  4. informacija apie vartojamus vaistus;
  5. informacija apie diagnozę, dėl kurios buvo vartojami vaistai;
  6. informaciją apie šalutinį vaistų poveikį;
  7. kitą informaciją apie paciento sveikatą, susijusią su šalutiniu vaistų poveikiu;
  8. informacija apie sveikatos priežiūros specialistą ir jo santykius su pacientu;
  9. informacija apie atstovą ir jo santykius su pacientu.

Apie sveikatos priežiūros specialistą ir (arba) paciento atstovą:

  1. vardas, pavardė;
  2. kontaktinė informacija – telefono numeris, el. pašto adresas;
  3. informacija apie profesinę veiklą;
  4. informacija apie santykius su pacientu.

Jei pranešimas pateikiamas telefonu, be pirmiau nurodytų asmens duomenų, taip pat gaunamas balso garso įrašas, kad būtų tinkamai užtikrintas gauto pranešimo įrašymas, informacijos įvertinimas ir įrodymų apie gautą pranešimą išsaugojimas.

Teisinis pagrindas

Teisinio įpareigojimo vykdymas (Reglamento 6 straipsnio 1 dalies c punktas), Farmacijos įstatymas, 2013 m. sausio 22 d. patvirtintos Kabineto taisyklės Nr. 47 „Farmakologinio budrumo procedūros”, 2004 m. kovo 31 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (EB) Nr. 726/2004, nustatantis Bendrijos leidimų dėl žmonėms skirtų ir veterinarinių vaistų išdavimo ir priežiūros tvarką ir įsteigiantis Europos vaistų agentūrą, ir Reglamento 9 straipsnio 2 dalies g ir i punktai

Perdavimas tvarkytojui ir (arba) trečiosioms šalims

Bendrovė pasitelkia asmens duomenų tvarkytoją, kuris Bendrovės vardu ir jos naudai pagal Bendrovės nurodymus techniškai prižiūri duomenų saugyklą.

Jei gaunamas paciento leidimas, Bendrovė turi teisę susisiekti su paciento gydytoju, kad gautų papildomos informacijos, reikalingos norminiuose teisės aktuose nustatytoms pareigoms vykdyti.

Norminiuose teisės aktuose nustatytais atvejais asmens duomenys pseudonimizuota forma perduodami Bendrovės priežiūrą vykdančiai institucijai – Latvijos Respublikos valstybinei vaistų agentūrai, Europos vaistų agentūrai, Europos vaistų agentūros pranešimų apie vaistus duomenų bazei „Eudravigilance” arba gavus pagrįstą rašytinį prašymą – kitai institucijai, kuriai informacija reikalinga jos pareigoms vykdyti.

Laikymo trukmė

tol, kol vaistas registruotas, ir dar 10 metų po to, kai pasibaigia konkrečių vaistų prekybos leidimas.

Klinikinio tyrimo dalyvio asmens duomenų tvarkymas

Bendrovė atlieka klinikinius tyrimus, siekdama patvirtinti vaistų saugumą ir veiksmingumą žmogaus organizme. Šie tyrimai yra svarbus žingsnis vaistų registravimo procese, suteikiantis įrodymais pagrįstų faktų vertinant naudą ir riziką. Bendrovė kasmet atlieka įvairių tipų klinikinius tyrimus (bioekvivalentiškumo, vaistų veiksmingumo ir saugumo tyrimus) keliose šalyse pagal ES ir nacionalinius teisės aktus, vadovaudamasi Geros klinikinės praktikos (GKP) gairėmis.

Apdoroti duomenys

Tvarkyti duomenis būtina siekiant įvykdyti užduotį, atliekamą viešojo intereso labui (Reglamento 6 straipsnio 1 dalies e punktas), ir tvarkyti duomenis būtina dėl viešojo intereso visuomenės sveikatos srityje (Reglamento 9 straipsnio 2 dalies i punktas), taip pat pagal Farmacijos įstatymą ir Vyriausybės nutarimus Nr. 289 (priimtus 2010-03-23), o duomenų subjektas davė aiškų sutikimą tvarkyti šiuos asmens duomenis vienu ar keliais konkrečiais tikslais (Reglamento 9 straipsnio 2 dalies a punktas).

Teisinis pagrindas

Tvarkyti duomenis būtina siekiant įvykdyti užduotį, atliekamą viešojo intereso labui (Reglamento 6 straipsnio 1 dalies e punktas), ir tvarkyti duomenis būtina dėl viešojo intereso visuomenės sveikatos srityje (Reglamento 9 straipsnio 2 dalies i punktas), taip pat pagal Farmacijos įstatymą ir Vyriausybės nutarimus Nr. 289 (priimtus 2010-03-23), o duomenų subjektas davė aiškų sutikimą tvarkyti šiuos asmens duomenis vienu ar keliais konkrečiais tikslais (Reglamento 9 straipsnio 2 dalies a punktas).

Perdavimas tvarkytojui ir (arba) trečiosioms šalims

Duomenys yra visiškai prieinami mokslininkams ir mokslinių tyrimų organizacijoms, priežiūros institucijoms, vykdant joms priskirtas funkcijas.

Laikymo trukmė

Duomenys saugomi ne trumpiau kaip penkerius metus po tiriamojo produkto registracijos.

Pagrindiniai dokumentai saugomi ilgiau, jei tai numatyta norminiuose teisės aktuose dėl medicininės dokumentacijos saugojimo tvarkos arba užsakovo ir tyrėjo sudarytoje sutartyje.

Tiriamųjų asmenų medicininiai dokumentai saugomi vadovaujantis norminiais teisės aktais, reglamentuojančiais medicininių dokumentų saugojimo tvarką.

Vaistų stebėjimo dalyvio asmens duomenų tvarkymas

Stebint vaistų vartojimą, renkami tik tie duomenys, kuriuos stebėtojas (gydytojas) gauna vykdydamas savo profesinę veiklą, remdamasis nuomone apie paciento sveikatos būklę ir gydymą. Pacientams neatliekamos papildomos diagnostikos ir stebėjimo procedūros, o surinktiems duomenims analizuoti taikomi epidemiologiniai metodai. Visuomenė organizuoja vaistų vartojimo stebėseną, siekdama įvertinti gydymo galimybes ir geriau padėti žmonėms, turintiems sveikatos problemų, kurioms gydyti skirti stebimi vaistai.

Apdoroti duomenys

Informacija, kurią Bendrovė tvarko apie pacientą: pseudonimizuota identifikavimo informacija, sveikatos duomenys – ligos istorija, tyrimų ir kitų tyrimų rezultatai, demografiniai duomenys – lytis, amžius ir kita informacija, priklausomai nuo stebimų vaistų specifikos.

Teisinis pagrindas

Tvarkyti duomenis būtina siekiant įvykdyti užduotį, atliekamą viešojo intereso labui (Reglamento 6 straipsnio 1 dalies e punktas), ir tvarkyti duomenis būtina dėl viešojo intereso visuomenės sveikatos srityje (Reglamento 9 straipsnio 2 dalies i punktas), taip pat pagal Farmacijos įstatymą ir Vyriausybės nutarimus Nr. 289 (priimtus 2010-03-23), o duomenų subjektas davė aiškų sutikimą tvarkyti šiuos asmens duomenis vienu ar keliais konkrečiais tikslais (Reglamento 9 straipsnio 2 dalies a punktas).

Perdavimas tvarkytojui ir (arba) trečiosioms šalims

Su visais duomenimis gali susipažinti stebėjimą atliekantis asmuo – gydantis gydytojas, taip pat institucijos, kurios pagal Medicinos priežiūros įstatymą turi teisę susipažinti su informacija apie pacientą.

Laikymo trukmė

Duomenys saugomi ne trumpiau kaip penkerius metus po tiriamojo produkto registracijos.

Pagrindiniai dokumentai saugomi ilgiau, jei tai numatyta norminiuose teisės aktuose dėl medicininės dokumentacijos saugojimo tvarkos arba užsakovo ir tyrėjo sudarytoje sutartyje.

Tiriamųjų asmenų medicininiai dokumentai saugomi vadovaujantis norminiais teisės aktais, reglamentuojančiais medicininių dokumentų saugojimo tvarką.

Mūsų organizuojamų renginių lankytojo ar dalyvio asmens duomenų tvarkymas

Jei esate Bendrovės organizuojamų renginių lankytojas ar dalyvis, jūsų duomenys gali būti tvarkomi renginio organizavimo, organizavimo ir aprašymo tikslais. Tvarkomų asmens duomenų kiekis gali būti skirtingas, atsižvelgiant į konkretaus renginio pobūdį ir specifiką, pavyzdžiui, Bendrovė gali organizuoti ir apmokėti seminarą, konferenciją ar ekskursiją savo bendradarbiavimo partneriams, jų atstovams ir darbuotojams. Bendrovė yra suinteresuota kurti teigiamą įvaizdį visuomenėje, todėl Bendrovės organizuojami renginiai gali būti fotografuojami ir (arba) filmuojami, o gauta medžiaga gali būti skelbiama tiek Bendrovės interneto svetainėje, tiek socialinių tinklų paskyrose, laikraščiuose, žurnaluose ar kituose kanaluose, atlikus atranką.

Apdoroti duomenys

Apie renginio lankytoją ar dalyvį:

vardas, pavardė, specialybė, pareigos, atstovaujama įmonė ir kiti duomenys, priklausomai nuo renginio specifikos.

Viešinimo tikslais – renginio vietos duomenys fiksuojami nuotraukose arba vaizdo įrašuose.

Teisinis pagrindas

Duomenų valdytojo teisėtų interesų užtikrinimas (Reglamento 6 straipsnio 1 dalies f punktas) – organizuoti renginius savo klientams ar bendradarbiavimo partneriams, taip pat užtikrinti organizuojamų renginių viešinimą.

Perdavimas tvarkytojui ir (arba) trečiosioms šalims

Duomenys gali būti prieinami šiems duomenų tvarkytojams – fotografams, archyvavimo paslaugų teikėjui, duomenų bazės techniniam prižiūrėtojui, taip pat kitiems paslaugų teikėjams, kurie gali veikti kaip duomenų tvarkytojai savo paslaugų srityje arba kaip trečiosios šalys (nepriklausomi duomenų valdytojai).

Duomenys gali būti perduodami priežiūros ir teisėsaugos institucijoms, jei gautas pagrįstas raštiškas prašymas arba jei Bendrovė turi pagrindą apsaugoti savo teisėtus interesus kreipdamasi į teisėsaugos institucijas.

Viešai bus skelbiamos reklaminės nuotraukos, vaizdo įrašai ir bendra informacija apie renginį.

Laikymo trukmė

Duomenų saugojimo laikotarpis nustatomas atsižvelgiant į renginio organizavimo poreikius, taip pat siekiant laikytis Buhalterinės apskaitos įstatymo reikalavimų.

O reklaminė medžiaga bus saugoma neribotą laiką, kad būtų užtikrintas Bendrovės istorinės atminties kūrimas.

Laiško, pareiškimo, prašymo ar skundo pateikėjo asmens duomenų tvarkymas

Jei į Mus kreipiatės raštu, gavusi jūsų laišką, pareiškimą, prašymą ar skundą, Bendrovė turi teisinį interesą jį apdoroti – užregistruoti gautą korespondenciją žurnale, susipažinti su jos turiniu, perduoti ją įvertinti už konkrečią sritį atsakingam darbuotojui, priimti sprendimą ir parengti atsakymą iš esmės, taip pat saugoti visą su konkrečiu pareiškimu, prašymu ar skundu susijusį susirašinėjimą įrodymų tikslais, kad būtų galima spręsti bet kokias būsimas pretenzijas.

Apdoroti duomenys

Apie pateikėją: vardas, pavardė, el. pašto adresas, telefono numeris, adresas korespondencijai; bet kokia informacija, nurodyta pateiktoje medžiagoje; bet kokia informacija, gauta nagrinėjant pateiktą medžiagą.

Teisinis pagrindas

Duomenų valdytojo teisėtų interesų užtikrinimas (Reglamento 6 straipsnio 1 dalies f punktas) – apdoroti gautą pareiškimą, prašymą, skundą, jį išnagrinėti ir pranešti apie priimtą sprendimą, taip pat išsaugoti įrodymus, kad būtų galima išnagrinėti kitus skundus.

Perdavimas tvarkytojui ir (arba) trečiosioms šalims

Duomenys gali būti prieinami šiems duomenų tvarkytojams – archyvavimo paslaugų teikėjui, duomenų bazės techniniam prižiūrėtojui ar kitiems asmenims, kurie yra susiję su paslaugų teikimu Bendrovei.

Duomenys gali būti perduodami priežiūros ir teisėsaugos institucijoms, jei gaunamas pagrįstas raštiškas prašymas arba jei Bendrovei reikia apginti savo teisinius interesus.

Laikymo trukmė

Duomenų saugojimo laikotarpis nustatomas atsižvelgiant į taikomus senaties terminus (iki 10 metų).

UAB „Olpha” suteiktos stipendijos gavėjo asmens duomenų tvarkymas

Promoting the development of the chemical and pharmaceutical industries, the Company actively cooperates with SIA Centrālā laboratorija (LLC), Latvian Association of Chemical and Pharmaceutical Entrepreneurs, as well as with Latvian universities in projects aimed at increasing the knowledge and experience of students and teaching staff in pharmaceutical and chemistry study programs. As part of this cooperation, the Company implements a student scholarship program. To apply for a scholarship, a student applying for a scholarship shall fill in the electronic application form on the Company’s website: https://starpmumsirkimija.lv . Upon receiving applications, the Company evaluates them and makes a decision on awarding scholarships to the best applicants. The Company is interested in publishing photos and general information about the winners in order to create interest in natural sciences and promote the Company as a socially responsible company.

Apdoroti duomenys

Apie pareiškėją: vardas, pavardė; telefono numeris ir el. paštas; mokymo įstaiga ir studijų programa; mokymosi rezultatai ir studijų pasiekimai; asmeniniai aspektai – motyvacija, pasiaukojimas, įsitraukimas į ugdymo procesą; atsiliepimai iš mokymo įstaigų; taip pat kita informacija, kurią pareiškėjas nurodė paraiškoje arba pateikė pokalbio metu; kredito įstaigos atsiskaitomosios sąskaitos, į kurią bus mokama stipendija, numeris; taip pat viešinimui – konkurso nugalėtojų vardas, pavardė, nuotrauka, informacija apie mokymo įstaigą ir studijų programą, studijų pasiekimai ir kita teigiama informacija.

Teisinis pagrindas

Duomenų valdytojo teisėtų interesų užtikrinimas (Reglamento 6 straipsnio 1 dalies f punktas) – socialinės atsakomybės priemonių, kuriomis siekiama remti jaunuosius chemijos mokytojus ir skatinti vaikų ir jaunimo domėjimąsi gamtos mokslais, ypač chemija, įgyvendinimas, taip pat viešumo užtikrinimas informuojant apie socialinės atsakomybės priemones, kurių imtasi siekiant remti jaunuosius chemijos mokytojus ir skatinti vaikų ir jaunimo domėjimąsi gamtos mokslais. Sutarties su duomenų subjektu sudarymas ir vykdymas (Reglamento 6 straipsnio 1 dalies b punktas) – su konkurso laimėtojais sudaroma sutartis dėl stipendijos skyrimo.

Perdavimas tvarkytojui ir (arba) trečiosioms šalims

Duomenys gali būti prieinami šiems duomenų tvarkytojams – fotografams, archyvavimo paslaugų teikėjui, duomenų bazės techniniam prižiūrėtojui ar kitiems asmenims, kurie yra susiję su paslaugų teikimu Bendrovei. Valstybės institucijoms teisės aktų nustatytais atvejais, pavyzdžiui, Valstybinei pajamų tarnybai. Reklaminės nuotraukos ir bendra informacija apie laimėtojus bus viešai prieinama.

Laikymo trukmė

Planuojama, kad duomenys bus saugomi 5 metus po paramos suteikimo, kad būtų įvykdyti Buhalterinės apskaitos įstatymo reikalavimai.

Reklaminė medžiaga bus saugoma neribotą laiką, kad būtų užtikrintas Bendrovės istorinės atminties kūrimas.

Jei prašysite skirti auką

Vadovaudamasi savo filosofija, verslo strategija ir veiklos kryptimis, Bendrovė gali imtis tam tikrų rėmimo projektų ir paramos iniciatyvų – dotacijų. Bendrovė savo interneto svetainėje suteikia galimybę teikti paraiškas dėl rėmimo ir viešosios paramos projektų, užpildydama svetainėje esančią paraiškos formą.

Jei teikdamas paraišką dėl rėmimo pareiškėjas pateikia kito fizinio asmens (veikiančio tokio asmens vardu arba jo naudai) duomenis, pareiškėjas yra atsakingas už teisinio pagrindo pagal Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą pateikimą Bendrovei, kad ji pateiktų duomenis paraiškos dėl rėmimo pateikimo tikslu, taip pat yra atsakingas už atitinkamų kitų fizinių asmenų informavimą apie vykdomą duomenų tvarkymą ir supažindinimą su šia privatumo politika. Bendrovė rekomenduoja neteikti duomenų apie kito fizinio asmens sveikatą, taip pat neteikti Bendrovei asmens duomenų, kurie nėra būtini paraiškai įvertinti, pavyzdžiui, nuotraukos, tautinės ar etninės kilmės, šeiminės padėties, narystės politinėje partijoje, darbuotojų profesinėje sąjungoje ar kitoje visuomeninėje organizacijoje, religinės konfesijos , informacijos apie religinius įsitikinimus, dokumentų ir išsamios informacijos apie savo sveikatą. Jei paraiškos vertinimui reikės konkrečios papildomos informacijos ar dokumentų, Bendrovė paprašys pareiškėjo juos pateikti arba pateikti.

Bendrovė tvarko pareiškėjo asmens duomenis siekdama išnagrinėti Bendrovei pateiktą paraišką, priimti sprendimą dėl paramos skyrimo ir, jei sprendimas teigiamas, sudaryti dovanojimo (dovanojimo) sutartį bei įgyvendinti sutartyje numatytas teises ir pareigas, įskaitant paraiškoje pateikto prašymo įvykdymo užtikrinimą.

Apdoroti duomenys

Apie aukos prašytoją:

turi būti remiamas;

Teisinis pagrindas

Sutikimas (Reglamento 6 straipsnio 1 dalies a punktas) – dėl paraiškos pateikimo, taip pat sutikimas tvarkyti specialių kategorijų duomenis (Reglamento 9 straipsnio 2 dalies a punktas), jei paraiškoje pateikiami sveikatos duomenys arba kiti specialių kategorijų duomenys; sutarties su duomenų subjektu sudarymas ir vykdymas (Reglamento 6 straipsnio 1 dalies b punktas) – dėl dovanojimo (dovanojimo) sutarties sudarymo ir vykdymo.

Perdavimas tvarkytojui ir (arba) trečiosioms šalims

Duomenys gali būti perduodami priežiūros ir teisėsaugos institucijoms, jei gautas pagrįstas raštiškas prašymas arba jei Bendrovė turi pagrindą apsaugoti savo teisėtus interesus kreipdamasi į teisėsaugos institucijas.

Paramos sportininkams atveju duomenys gali būti skelbiami viešai interneto svetainėje, „Facebook” paskyroje (šiuo atveju šis aspektas nustatomas paramos sutartyje arba į el. laišką įtraukiant išlygą dėl duomenų tvarkymo viešinimo tikslais, pvz., maratono dalyvių).

Laikymo trukmė

5 metus po paramos suteikimo, kad būtų įvykdyti Buhalterinės apskaitos įstatymo reikalavimai.

Pranešėjo pranešimo duomenų tvarkymas

Bendrovė tvarko pranešėjų asmens duomenis, siekdama vykdyti Pranešimo apie pažeidimus įstatyme nustatytą pareigą – priimti, nagrinėti ir tirti pranešėjo pranešimą apie pažeidimą Bendrovėje, užtikrinti tinkamą pranešėjo apsaugą (taip pat pranešėjo giminaičio ir (arba) susijusio asmens apsaugą) ir skatinti visuomenės supratimą apie pranešimus apie pažeidimus. Šios procedūros rėmuose Bendrovė gali atlikti asmens duomenų tvarkymą ir savo teisėtų interesų įgyvendinimo rėmuose, siekdama apsaugoti Bendrovei svarbius interesus – užtikrinti veiksmingą pranešėjo pranešimo nagrinėjimą, įgyvendinti Bendrovės teisę į Bendrovės vertybių ir reputacijos apsaugą, Bendrovės ekonominių interesų apsaugą ir tvarumą, taip pat užtikrinti vidaus norminių teisės aktų pažeidimo atskleidimą, nusikalstamos veikos ir kitos neteisėtos veiklos prevenciją, užkirsti kelią galimai ar esamai žalai, nuostoliams ar teisių pažeidimui.

Apdoroti duomenys

Apie pranešėją: informacija apie pranešėją: vardas, pavardė, kontaktiniai duomenys ryšiui palaikyti (adresas, el. pašto adresas arba telefono numeris), informacija apie pranešėjo ryšį su Bendrove (pvz., darbuotojas, paslaugų teikėjas), informacija apie faktą, ar pranešėjas anksčiau yra pranešęs apie pažeidimą, kita informacija apie pranešėją, nurodyta pranešėjo pranešime arba gauta ir panaudota nagrinėjant pranešėjo pranešimą, jei be tokios informacijos neįmanoma vertingai išnagrinėti pranešėjo pranešimo ar jo pagrindu pradėtos pažeidimo bylos.

Apie pranešėjo giminaitį ir (arba) susijusį asmenį: gali būti tokie asmens duomenys kaip vardas, pavardė, kontaktinė informacija, pareigos bendrovėje.

Teisinis pagrindas

Teisinės pareigos vykdymas ir duomenų tvarkymas viešojo intereso labui (Reglamento 6 straipsnio 1 dalies c ir e punktai), kylantis iš Pranešimo apie pažeidimus įstatymo.

Teisėtų duomenų valdytojo interesų užtikrinimas (Reglamento 6 straipsnio 1 dalies f punktas), Bendrovė turi teisėtą interesą – užtikrinti veiksmingą pranešėjo pranešimo nagrinėjimą, įgyvendinti Bendrovės teisę į Bendrovės vertybių ir reputacijos apsaugą, Bendrovės ekonominių interesų apsaugą ir tvarumą, taip pat užtikrinti vidaus norminių aktų pažeidimo atskleidimą, nusikalstamos veikos ir kitos neteisėtos veiklos prevenciją, užkirsti kelią galimai ar esamai žalai, nuostoliams ar teisių pažeidimui.

Perdavimas tvarkytojui ir (arba) trečiosioms šalims

priežiūros ir teisėsaugos institucijų (Valstybinės policijos, Korupcijos prevencijos ir kovos su korupcija biuro, Valstybinės darbo inspekcijos ir kt.) norminiuose teisės aktuose nustatytais atvejais arba tuo atveju, kai Bendrovė turi pagrindą ginti savo teisėtus interesus kreipdamasi į teisėsaugos institucijas (pvz., teismą, Valstybinę policiją).

Bendrovė gali pasitelkti asmens duomenų tvarkytoją, kuris užtikrina asmens duomenų saugojimą.

Laikymo trukmė

Pranešėjo asmens duomenys pseudonimizuojami iš karto po to, kai gaunamas pranešėjo pranešimas.

Duomenys saugomi 1 (vienerius) metus nuo pranešėjo pranešimo tyrimo pabaigos. Vėliau duomenys sunaikinami arba ištrinami per 3 (tris) mėnesius, išskyrus atvejus, kai Bendrovė pagal norminių teisės aktų reikalavimus yra teisiškai įpareigota saugoti duomenis ilgesnį laiką arba kai dėl pranešėjo pranešime nurodyto pažeidimo pradėtas teisminis procesas ar tyrimas.

Svetainės lankytojo asmens duomenų tvarkymas

The Company uses necessary or mandatory cookies on websites managed by it – these are cookies that, in accordance with regulatory enactments, the Company may store on your device without consent, if they are necessary for the operation of the specific website. By default, the rest of the cookies are disabled, except for the necessary cookies that ensure the basic functionality and operation of the website. The use of other types of cookies requires your permission – consent and they will be used only after you have given your consent. Read more about the cookies used by the Company and their management in Our Cookie Use Policy, available čia.

Kokios yra jūsų teisės ir kiti svarbūs dalykai, susiję su atliekamu asmens duomenų tvarkymu

Kokios yra mano teisės, susijusios su atliekamu asmens duomenų tvarkymu?

Kur kreiptis norint pasinaudoti duomenų subjekto teisėmis?

Galite gauti informacijos apie Bendrovės turimus savo asmens duomenis arba pasinaudoti kitomis savo, kaip duomenų subjekto, teisėmis vienu iš toliau nurodytų būdų:

Gavusi paraišką, Bendrovė įvertina jos turinį ir galimybę identifikuoti pareiškėją ir, atsižvelgdama į atitinkamą situaciją, pasilieka teisę paprašyti pareiškėjo papildomai prisistatyti, kad būtų užtikrintas duomenų, kurie turi būti pateikti tinkamam asmeniui, saugumas ir atskleidimas.

Kokiems gavėjams pateikiame jūsų asmens duomenis?

Bendrovė imasi būtinų priemonių, kad jūsų asmens duomenis tvarkytų pagal galiojančius įstatymus ir užtikrintų, kad asmens duomenimis negalėtų naudotis trečiosios šalys, kurios neturi atitinkamo teisinio pagrindo tvarkyti jūsų asmens duomenis.

Pagal poreikį jūsų asmeninius duomenis gali pasiekti:

Iš kur gauname jūsų asmens duomenis?

Jūsų asmens duomenis galime gauti bet kuria iš šių formų:

Ar jūsų asmens duomenys naudojami automatizuotiems sprendimams priimti?

Mes nenaudojame jūsų asmens duomenų automatiniams sprendimams priimti.

Ar jūsų asmens duomenys perduodami už Europos Sąjungos (ES) arba Europos ekonominės erdvės (EEE) šalių ribų?

Jūsų asmens duomenis dažniausiai tvarkome Europos Sąjungos teritorijoje. Jei asmens duomenų tvarkymą būtina patikėti ne Europos Sąjungoje ir ne Europos ekonominėje erdvėje esančiam bendradarbiavimo partneriui ar paslaugų teikėjui, imamasi priemonių užtikrinti, kad atitinkamas bendradarbiavimo partneris ar paslaugų teikėjas tvarkytų duomenis šalyje, dėl kurios yra priimtas Europos Komisijos sprendimas dėl tinkamo asmens duomenų apsaugos lygio užtikrinimo, arba kad atitinkamas bendradarbiavimo partneris ar paslaugų teikėjas užtikrintų Europos Komisijos patvirtintos standartinės sutarties sąlygos dėl asmens duomenų perdavimo į trečiąsias šalis pasirašymą ir laikymąsi.

Privatumo politikos įsigaliojimas, prieinamumas ir pakeitimai

Ši privatumo politika įsigalioja 2024 m. spalio 3 d.

Aktuali Privatumo politikos redakcija skelbiama Bendrovės interneto svetainėje, taip pat spausdinta forma pagal pareikalavimą pateikiama Bendrovės biure, esančiame Rūpnīcu g. 5, Olaine.

Bendrovė turi teisę keisti privatumo politiką.

Bendradarbiavimas su Olpha

Žiniasklaida

Ryšiams su žiniasklaida ir partnerystei

Verslas

Platintojams ir verslo partneriams

Socialinis bendradarbiavimas

Dėl socialinių priežasčių ir galimų projektų

Karjera

Atviros pozicijos ir karjeros galimybės

Attention!

Information on prescription medications should only be viewed by healthcare professionals.

Are you a health care worker?